ΑρχικήΕΡΥΜΑΝΘΟΣΈναρξη υποβολής αιτήσεων – υπεύθυνων δηλώσεων για χρήση Άρδευσης 2024

Έναρξη υποβολής αιτήσεων – υπεύθυνων δηλώσεων για χρήση Άρδευσης 2024

Πιο αναλυτικά η σχετική ενημέρωση του Δήμου Ερυμάνθου:

“Ενημερώνουμε ότι με την 114/2020 Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου
Ερυμάνθου εγκρίθηκε ο Κανονισμός Άρδευσης του Δήμου.
Με την αριθ. 48/2024 απόφαση Δ.Σ (ΑΔΑ ΡΗΓΡΩΡΕ-ΘΜΟ) καθορίστηκε η αρδευτική περίοδος
για το έτος 2024 (1/5/2024-31/10/2024).
Δικαίωμα χρήσης του Δημοτικού δικτύου άρδευσης έχουν όλοι όσοι καλλιεργούν με
οποιοδήποτε καθεστώς, ιδιόκτητα ή μισθωμένα ποτιστικά χωράφια που καλύπτονται από το
υφιστάμενο αρδευτικό δίκτυο.
Για να δοθεί το δικαίωμα χρήσης κάθε ενδιαφερόμενος θα πρέπει να υποβάλει Αίτηση –
Υπεύθυνη Δήλωση στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, έως και 31/05/2024.
Μαζί με την αίτηση θα πρέπει να υποβληθούν:

  • Αντίγραφο του Ε9
  • Αντίγραφο μισθωτηρίου συμβολαίου ή Υπεύθυνη δήλωση παραχώρησης (για τους
    ενοικιαστές)
  • Βεβαίωση περί μη οφειλής ληξιπρόθεσμων αρδευτικών τελών ή Αντίγραφο ρύθμισης
    ληξιπρόθεσμων αρδευτικών τελών από την Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου.
    Σημειώνεται ότι, όσοι ενδιαφερόμενοι είχαν υποβάλλει αίτημα χρήσεως άρδευσης και για τα
    έτη 2021-2022-2023 δεν χρειάζεται να υποβάλλουν εκ νέου τα δικαιολογητικά αλλά πρέπει
    υποχρεωτικά να υποβάλλουν εκ νέου αίτηση.
    Απαραίτητη προϋπόθεση για να αποκτηθεί το δικαίωμα χρήσης είναι να μην υπάρχουν
    ληξιπρόθεσμες αρδευτικές οφειλές από τον ενδιαφερόμενο προς τον Δήμο Ερυμάνθου ή να
    υπάρχει ρύθμιση των οφειλών αυτών”.

Σχετικά

Πείρος Ισώματος: Επιστροφές, ανανεώσεις και αλλαγή στην τεχνική ηγεσία ενόψει νέας σεζόν

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ο αγωνιστικός σχεδιασμός του Πείρου...

Σύγκληση Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ερυμάνθου στις 25 Ιουνίου 2026

Σύγκληση Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ερυμάνθου στις 25 Ιουνίου 2026 Σε...