Το ταξίδι του τροπαίου της ΑΕΚ συνεχίζεται ανά την Ελλάδα και το βράδυ της περασμένης Κυριακής βρέθηκε στην Πάτρα, προκειμένου οι φίλοι της ομάδας να το θαυμάσουν, αλλά και να φωτογραφηθούν μαζί του. Η κούπα του πρωταθλήματος της Ένωσης “τράβηξε” και τον Μάριο Ηλιόπουλο στην πρωτεύουσα της Αχαΐας.
Όπως έκανε και στην Καλαμάτα, ο Μάριος Ηλιόπουλος βρέθηκε και στην Πάτρα και μάλιστα, προχώρησε και σε αποκαλύψεις κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ανακοινώνοντας, μεταξύ άλλων, την κατασκευή ενός νέου αυτοκινητοδρομίου στην περιοχή της Χαλανδρίτσας.
“Θα αναφερθώ σε ένα μεγάλο γεγονός αγάπης, ένα γεγονός που θα κάνει “σεισμό”. Η έκπληξη της βραδιάς. Αυτό που αναγεννήθηκε από την μεγάλη μου αγάπη, τον αθλητισμό και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Έβαλα προ ολίγων ημερών την υπογραφή μου για τον πρώτο λίθο πραγματοποίησης, για την κατασκευή του καλύτερου, διεθνών προδιαγραφών, αυτοκινητοδρομίου εδώ στην Πάτρα” ανέφερε χαρακτηριστικά ο ισχυρός άνδρας της ΠΑΕ ΑΕΚ.
Η ανακοίνωση αυτή ήρθε να δώσει ξεχωριστό χαρακτήρα στη βραδιά, με τον Ηλιόπουλο να μιλά για το “πρώτο βήμα” που έχει ήδη γίνει, σηματοδοτώντας την έναρξη ενός φιλόδοξου project που αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα στην ευρύτερη περιοχή της Αχαΐας.
Πάνω από 100 εκατ. ευρώ η επένδυση Ηλιόπουλου στο αυτοκινοτοδρόμιο της Πάτρας – Το σχέδιο για Formula 1
Στην ομιλία που έκανε στην εκδήλωση για το τρόπαιο του πρωταθλήματος στην Πάτρα ο διοικητικός ηγέτης της ΑΕΚ αναφέρθηκε στο θέμα του Αυτοκινητοδρομίου της Πάτρας.
Ένα πρότζεκτ με σχεδιασμό δεκαετιών, που αφορά στην περιοχή της Χαλανδρίτσας και την κατασκευή εκεί πίστας προδιαγραφών FIA και FIM. Αυτό σημαίνει πως θα μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες Formula 1, MotoGP, WTCC, Super Bikes, αλλά και δοκιμές αντοχής και εξέλιξης.
Πρόκειται για μια επένδυση από πλευράς Ηλιόπουλου που θα ξεπεράσει τα 100 εκατ. ευρώ και ένα project που θα σημαίνει εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας και τεράστια προοπτική από πλευράς τουριστικής ανάπτυξης. Παράλληλα θα βάλει την χώρα για τα καλά στον χάρτη της βιομηχανίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ειδικά όσον αφορά στη Formula 1, ήδη υπάρχει από τα προηγούμενα χρόνια η έγκριση της FIA για τον σχεδιασμό της πίστας και είναι η μοναδική στην Ελλάδα για την οποία υπάρχει αυτό.
Όσο για την ουσιαστική σημασία της χθεσινής τοποθέτησης Ηλιόπουλου, έχει να κάνει με το γεγονός πως οι τοπικοί φορείς και νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου της περιοχής που εμπλέκονται στην διαδικασία, έχουν μπροστά τους ένα διάστημα δύο μηνών για να προχωρήσουν όλες τις απαραίτητες ενέργειες, για να ανοίξει ο δρόμος και να υλοποιηθεί η συμφωνία.
Με πιο απλά λόγια, το μήνυμα του Ηλιόπουλου προς τους τοπικούς αρμόδιους φορείς και υπηρεσίες ήταν ξεκάθαρο. Να προχωρήσουν τα χαρτιά, τις εγκρίσεις και γενικά όλες τις απαραίτητες γραφειοκρατικές διαδικασίες, κι εκείνος εγγυάται να κάνει το όραμα πραγματικότητα, με την κατασκευή της πίστας.
PHOTO: (ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΡΝΤΑΧΑΣ / EUROKINISSI)

