ΑρχικήΕΡΥΜΑΝΘΟΣΣυνεχίζεται η προσπάθεια για την αναβάθμιση των υποδομών ύδρευσης στον Δήμο Ερυμάνθου

Συνεχίζεται η προσπάθεια για την αναβάθμιση των υποδομών ύδρευσης στον Δήμο Ερυμάνθου

Με σταθερά βήματα προχωρά ο Δήμος Ερυμάνθου στην ενίσχυση των υποδομών ύδρευσης, με στόχο την κάλυψη των αναγκών των κατοίκων και τη διασφάλιση της ποιότητας του πόσιμου νερού.

Πρόσφατα, ολοκληρώθηκε η τοποθέτηση δύο νέων δεξαμενών αποθήκευσης πόσιμου νερού. Η μία στη δημοτική κοινότητα Πλατανόβρυσης και η δεύτερη στον οικισμό Μασουρέικα της δημοτικής κοινότητας Κάλφα.

Η ενέργεια αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο σχέδιο του Δήμου για τη βελτίωση των βασικών υποδομών σε κάθε κοινότητα, ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές. Οι νέες δεξαμενές θα συμβάλλουν καθοριστικά στην απρόσκοπτη υδροδότηση, ειδικά κατά τους θερινούς μήνες που η ζήτηση αυξάνεται.

Ο δήμαρχος Ερυμάνθου, Θόδωρος Μπαρής, δήλωσε σχετικά: «Δεν σταματάμε… Η προσπάθεια για καλύτερη ποιότητα ζωής στους δημότες μας είναι συνεχής».

Η Δημοτική Αρχή έχει ήδη δρομολογήσει και άλλες παρεμβάσεις στο δίκτυο ύδρευσης, αποδεικνύοντας πως η βελτίωση των βασικών υπηρεσιών αποτελεί διαρκή προτεραιότητα.

Σχετικά

Προχωρούν οι εργασίες στην παράκαμψη Καλλιθέας: Σε εξέλιξη η αναβάθμιση του οδικού τμήματος

Με σταθερούς ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες διαπλάτυνσης και αναβάθμισης...

Με νέο τρόπο θα εκλέγονται οι δήμαρχοι: Οι σαρωτικές μεταρρυθμίσεις στους ΟΤΑ

Τον νέο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης που φιλοδοξεί να αποτελέσει...

Ιστορική εκδήλωση μνήμης στη Σπαρτουλιά (pics)

Μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και εθνικής υπερηφάνειας πραγματοποιήθηκε...