ΑρχικήΕΡΥΜΑΝΘΟΣΘ. Μπαρής: "Ανεπαρκείς οι υποδομές για τα φαινόμενα που υπάρχουν"

Θ. Μπαρής: “Ανεπαρκείς οι υποδομές για τα φαινόμενα που υπάρχουν”

Στα πολλαπλά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ΟΤΑ τα τελευταία χρόνια και στην ανάγκη να αλλάξει αυτό το αναχρονιστικό μοντέλο, στάθηκαν οι δήμαρχοι Δυτικής Αχαΐας Γρήγορης Αλεξόπουλος και Ερυμάνθου Θεόδωρος Μπαρής κατά την ομιλία τους στην συνεδρίαση του Περιφερειακού Συνεδρίου Ανάπτυξης που διοργάνωσε η εφημερίδα «Πελοπόννησος».

Οι δύο δήμαρχοι μίλησαν στην ενότητα οι «ΟΤΑ αντιμέτωποι με νέες προκλήσεις, την πολιτική προστασία, τις υποδομές και την κοινωνική συνοχή» και καυτηρίασαν τα ζητήματα που υπάρχουν, κάνοντας γνωστό ότι πλέον θα υπάρξουν αντιδράσεις.

Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Ερυμάνθου, Θεόδωρος Μπαρής σημείωσε: «Τα προβλήματα είναι πολλά, αλλά εγώ θα σταθώ στις υποδομές, οι οποίες στη χώρα μας φτιαχτήκαν κυρίως στη δεκαετία του ‘80 , αλλά σήμερα είναι ανεπαρκείς για τα φαινόμενα που υπάρχουν.

Το βασικότερο είναι να συντηρήσουμε αυτές που υπάρχουν και μετά να δούμε τις νέες. Για τον κανονισμό πυροπροστασίας έχουν δοθεί δύο παρατάσεις και είμαι βέβαιος ότι δεν αρκούν. Η τοπική αυτοδιοίκηση δεν είναι σε καλή φάση και εμείς πήραμε απόφαση αυτά τα προβλήματα να τα δημοσιεύουμε για να γνωρίζει ο κόσμος».

Σχετικά

Πείρος Ισώματος: Επιστροφές, ανανεώσεις και αλλαγή στην τεχνική ηγεσία ενόψει νέας σεζόν

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ο αγωνιστικός σχεδιασμός του Πείρου...

Σύγκληση Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ερυμάνθου στις 25 Ιουνίου 2026

Σύγκληση Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ερυμάνθου στις 25 Ιουνίου 2026 Σε...