ΑρχικήΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑΤο "ευχαριστώ" του Πολιτιστικού Συλλόγου Χαλανδρίτσας

Το “ευχαριστώ” του Πολιτιστικού Συλλόγου Χαλανδρίτσας

Η ευχαριστήρια ανακοίνωση του Πολιτιστικού Συλλόγου Χαλανδρίτσας:

“Το ΔΣ του συλλόγου ευχαριστεί θερμά τον κ. Παναγιώτη Παπαγεωργίου για την δωρεά των φωτό σωλήνων των χριστουγεννιάτικων δέντρων του συλλόγου που χρειαζόντουσαν αντικατάσταση ώστε να γίνει ο στολισμός του χωριού μας! Σας ευχαριστούμε για την προσφορά σας και σας ευχόμαστε υγεία και ευημερία σε εσάς και την οικογένεια σας”.

Σχετικά

Ιστορική εκδήλωση μνήμης στη Σπαρτουλιά (pics)

Μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και εθνικής υπερηφάνειας πραγματοποιήθηκε...