Την ανάγκη περαιτέρω ενίσχυσης των Δασικών Υπηρεσιών της Αχαΐας, με στόχο τη διαρκή βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών, αναδεικνύει με Ερώτησή της προς τους Υπουργούς Εσωτερικών, κ. Θεόδωρο Λιβάνιο και Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Σταύρο Παπασταύρου, η τ. Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Βουλευτής ΝΔ Αχαΐας, Χριστίνα Αλεξοπούλου.
Στην κοινοβουλευτική της παρέμβαση, η κα. Αλεξοπούλου επισημαίνει ότι τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει σημαντικά βήματα για την ψηφιοποίηση της Δημόσιας Διοίκησης, ωστόσο η αποτελεσματική λειτουργία υπηρεσιών της εξακολουθεί να συνδέεται άμεσα με την επάρκεια του ανθρώπινου δυναμικού τους.
Όπως σημειώνει, οι Δασικές Υπηρεσίες καλούνται να διαχειρίζονται καθημερινά ένα ιδιαίτερα σύνθετο και απαιτητικό αντικείμενο, το οποίο αφορά μεγάλο αριθμό διοικητικών διαδικασιών και υποθέσεων.
Παράλληλα, στην Αχαΐα καταγράφονται πρόσθετες ανάγκες σε εξειδικευμένο επιστημονικό και τεχνικό δυναμικό. Στο Δασαρχείο Πατρών με επιπλέον Δασοπόνους και Δασολόγους, αλλά και στη Δυτική Αχαΐα, όπου το έργο του Δασοπόνου υποστηρίζεται από το υφιστάμενο ανθρώπινο δυναμικό.
Η Χριστίνα Αλεξοπούλου ζητά να ενημερωθεί για τον σχεδιασμό αναφορικά με την ενίσχυση των Δασικών Υπηρεσιών της περιοχής, το σχετικό χρονοδιάγραμμα και την προβλεπόμενη κατανομή των θέσεων ανά ειδικότητα.
«Η ενδυνάμωση των δημόσιων δομών αποτελεί σταθερή προτεραιότητα. Η συνεχής αναβάθμιση της λειτουργίας τους και η ταχύτερη ανταπόκρισή τους στις ανάγκες της κοινωνίας και της παραγωγικής δραστηριότητας συμβάλλουν ουσιαστικά στη βελτίωση της καθημερινότητας και στη δημιουργία καλύτερων προοπτικών για τον τόπο μας», δήλωσε μεταξύ άλλων, η τ. Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Βουλευτής ΝΔ Αχαΐας.

