O Mάριος Ηλιόπουλος ανακοίνωσε τη δημιουργία αυτοκινητοδρομίου στη Χαλανδρίτσα
Το ταξίδι του τροπαίου της ΑΕΚ συνεχίζεται ανά την Ελλάδα και το βράδυ της περασμένης Κυριακής βρέθηκε στην Πάτρα, προκειμένου οι φίλοι της ομάδας να το θαυμάσουν, αλλά και να φωτογραφηθούν μαζί του. Η κούπα του πρωταθλήματος της Ένωσης “τράβηξε” και τον Μάριο Ηλιόπουλο στην πρωτεύουσα της Αχαΐας. Όπως έκανε και στην Καλαμάτα, ο Μάριος … Συνεχίστε να διαβάζετε το O Mάριος Ηλιόπουλος ανακοίνωσε τη δημιουργία αυτοκινητοδρομίου στη Χαλανδρίτσα.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί