O Mάριος Ηλιόπουλος ανακοίνωσε τη δημιουργία αυτοκινητοδρομίου στη Χαλανδρίτσα

Το ταξίδι του τροπαίου της ΑΕΚ συνεχίζεται ανά την Ελλάδα και το βράδυ της περασμένης Κυριακής βρέθηκε στην Πάτρα, προκειμένου οι φίλοι της ομάδας να το θαυμάσουν, αλλά και να φωτογραφηθούν μαζί του. Η κούπα του πρωταθλήματος της Ένωσης “τράβηξε” και τον Μάριο Ηλιόπουλο στην πρωτεύουσα της Αχαΐας. Όπως έκανε και στην Καλαμάτα, ο Μάριος … Συνεχίστε να διαβάζετε το O Mάριος Ηλιόπουλος ανακοίνωσε τη δημιουργία αυτοκινητοδρομίου στη Χαλανδρίτσα.